زبان دراز

مطالب آموزش زبان انگلیسی از سراسر وب

زبان دراز

مطالب آموزش زبان انگلیسی از سراسر وب

  • ۰
  • ۰

ددوست دارید در منزل یا محل کار روی مبل تکیه بدهید و زبان یاد بگیرید؟ بله همه دوست دارند این چه سوالیه laugh میخوام در این مطلب یک روشی رو بهتون معرفی کنم که خیلی راحت و ریلکس اونم در هر جایی که دلتون میخاد زبان یاد بگیرید.

اصلا چرا انگلیسی یاد بگیرم؟

شاید از خودتون بپرسید چرا باید انگلیسی بلد باشید. هرچند میدونم دیگه تو این دوره و زمونه کمتر کسی اهیمت یادگیری زبان رو نمیدونه اما باز میخوام درباره اهمیتش باهتون کمی گپ بزنم. این روزها که همه به هر نحو و شکلی سرمون تو اینترنت و گوشی هست می بینیم که چقدر به زبان احتیجا داریم. اکثریت اطلاعات موجود در اینترنت به زبان انگلیسی است. اگر بخواید جدیدترین فیلم های روز دنیا رو تماشا کنید باید انگلیسی بلد باشید. برای تحقیق و انجام پروژه مدرسه و دانشگاه نیاز دارید که انگلیسی سرچ کردن و تحقیق کردن رو بلد باشید.

مثلا یک آهنگ انگلیسی گوش میدین و هیچی متوجه نمیشید. یا میخواین به یک کشور خارجی مثله همین ترکیه سفر کنید باید بتونید انگلیسی صحبت کنید و متوجه بشین. هرچند ترکیه حتی به فارسی هم صحبت کنید کلی کارتون راه میفته!!!

به هر حال به چه زبونی بگم برای زندگی کردن تو این دوره زمونه باید انگلیسی بلد باشید.angry آقا تسلیم! حالا این رازی که گفتی چی بود من میخوام زبان یاد بگیرم.

یک پکیج ماورایی برای یادگیری انگلیسی در منزل و محل کار

اوه اوه عجب تیتر سنگینی! ولی واقعا یک پکیج ماورایی هست. من خودم همیشه دنبال آموزشی می گردم که بشه تو خونه و هرجایی بتونم اونو همراه خودم داشته باشم مثلا روی گوشی و لپتاپ و تبلت. سایت تاپ زبان که در زمینه آموزش زبان انگلیسی در خانه فعالیت داره به تازگی یک پکیج رو گردآوری و منتشر کرده که فکر نکنم نمونه اون رو در هیچ جای دنیا به این کاملی مشاهده کنید. اسم اون رو متاپک گذاشتن که به معنی پکیج ماورایی هست و واقعا هم ماورایی هست.

اگر میخواین با این پکیج ماورایی آشنا بشین روی لینک زیر کلیک کنید:

https://fast-zaban.ir/meta

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی